پایان پارس آنلاین؛ آغازی برای "های وب"

سید ایمان میری مدیر عامل و نائب رییس هیأت مدیره شرکت "های وب" در نامه ای با امضای مشترک مدیر عامل پارس آنلاین از ادغام این دو شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در این نامه آمده است: در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال به استحضار فعالان بازار سرمایه و فناوری اطلاعات ارتباطات می رسد که دو شرکت ""های وب" و "پارسال آنلاین" با تجمیع فعالیت ها شبکه و دارایی های خویش در قالب شرکت" های و ب" به ارتقا بهره وری و توسعه روز افزون دسترسی به خدمات ارتباطی کشور شتاب می بخشند.

در این نامه آمده است؛ این اقدام به منظور تحقق بخشیدن به برنامه های اعلامی وزیر ارتباطات و اطلاعات مبنی بر شفاف سازی بازار و تشویق اپراتورهای غیر دولتی برای استفاده از ظرفیت های بازارهای مالی به خصوص از طریق بورس صورت گرفته و امید است در پی حضور موفق شرکت "های وب" در بازار بورس و اوراق بهادار این تصمیم که برای نخستین بار در صنعت آی سی تی کشور اتخاذ شده است، زمینه رشد پایدار و رقابت پذیری این صنعت در ابعاد ملی و بین المللی را فراهم آورد.

شایان ذکر است اثرات این توافق بر سهام شرکت"های وب" در آینده نزدیک و طی یک کنفرانس مطبوعاتی به آگاهی سهامداران خواهد رسید.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید